گروه شهری: نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری تهران کلاس فنی‌- مهندسی کشور را ارتقا بخشیده است، گفت: کارهای بزرگ و مهمی در شهر تهران انجام شده که موجب تسهیل در عبور و مرور مردم می‌شود.

محمد‌ حسن ابو ترابی‌ فرد

حجت‌الاسلام محمد‌حسن ابوترابی‌فرد گفت که ساخت پروژه‌های عمرانی نظیر ساخت زیرگذر چهارراه ولیعصر ازجمله اقدامات بزرگ و مهمی است که نقش آن در توسعه شهر و تسهیل عبور و مرور مردم و ارتقای نظم اجتماعی حائز اهمیت است. وی اظهار امیدواری کرد که با ارزیابی درست پروژه‌ها و با کمترین هزینه ممکن و پیش‌بینی درست منابع و هزینه‌ها در آینده قدم‌های بزرگ‌تری برداشته شود. همچنین سیدمهدی هاشمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هم گفت:

نمره‌ای که مقام معظم رهبری به مدیریت شهری داده نمره‌ای بالاتر از نمره قبولی است. به گفته این نماینده مجلس تهران تبدیل به الگو شده است با این حال باید تلاش کنیم که این الگو‌سازی‌ در ابعاد مختلف مدیریتی، شهروندی، امنیتی، حمل‌ونقل و... مورد توجه قرار گیرد. وی اظهار داشت:

دیداری که مجموعه شهرداری تهران با مقام معظم رهبری داشتند ملاک خوبی برای ارزیابی و سنجش عملکرد این مجموعه است. هاشمی همچنین گفت: مباحث مختلفی که معدل آن توسط مقام معظم رهبری اعلام شد باید از سوی کارشناسان و متخصصان مختلف مورد بحث، بررسی و کار کارشناسی قرار گیرد. هاشمی با بیان اینکه کارشناسان و متخصصان باید موضوعاتی که منجر به رضایتمندی رهبری شده است را موشکافی و ریشه‌یابی کنند، اظهار کرد: نقاط مثبت این عملکرد باید به سایر بخش‌ها تسری یابد.

کد خبر 247821
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز